torsdag 10 november 2011

Strålande ljus....


Som ni säkert har förstått innan så älskar jag tända ljus! Både för att det blir varmare och det är sån mysfaktor.
Jag vill ha tända ljus året runt men allra helst nu när vi har kommit in i mörka november när det känns som det är mörkt dygnet runt (i alla fall på vardagarna!)
Varje gång jag kommer in i en inredningsbutik så fastnar jag för värmeljus-lyktor eller ljusstakar :).
Bara på min hylla i tv-delen i vardagsrummet har jag 11 ljusstakar/lyktor....






Jag har oxå förvaring av ljus på flera ställen...



Även idag ska jag iväg. Vi ska till Nässjö och titta på Ludde som spelar med J 18. Har bara hunnit gå med hundarna en timme. Tur att mannen min har gjort lite sysslor här hemma ;).

Och här kommer tändas ljus ikväll, Nässjö-hallen är jättekall!

See you!


Kram Suss

1 kommentar:

  1. Hej! Visst e det mysigt med alla tända ljus.. särskilt nu i mörka november! Önskar dej en skön helg, Kram Tilda

    SvaraRadera