onsdag 9 november 2011

Tjejträff igen...

Denna morgon var jag såååå trött. Jag väntade in Victor igår kväll, har svårt att gå och lägga mig innan han är hemma - han är ju bara 18,5 år....
Fastnade lite i bloggvärlden så jag blev sittande en lång stund efter han hade kommit hem så klockan var midnatt innan jag kröp ner i sängen!
Märktes ju idag när mobilen skränade 20 över 4!!
Jag går inte upp redan då men jag är "snoozarnas" mästare... :)
Kan somna om hur många ggr som helst och jag blir inte ett dugg piggare för varje gång.....
Vaknade ordentligt i alla fall när jag kom ut, idag var det kallt.
Så här vackert var det ifrån vårt fönster när jag åt min frukost:



Har varit ute rundan med hundarna och ska nu skynda mig innan Camillorna kommer som ska åka med mig till tjejträffen.
Vet inte hur länge man kan kalla det tjejträff, vi har ju trots allt passerat 40-strecket...
Men min mamma säger fortfarande tjejträff när de träffas och de har passerat 60 :)






God afton mina vänner nu ska jag rusa!

Kram Suss

1 kommentar:

  1. Man blir inte äldre än man gör sig. Och tycker inte Carine går under "tant" än så ni kan nog fortsätta med "tjejträffarna" ;)
    Upplever däremot att mamma och dem blir yngre ju äldre jag själv blir?!?!?
    Hoppas du fått sova ordentligt i natt istället.
    Ha en härlig Torsdag,
    Kram

    SvaraRadera