måndag 7 november 2011

Jul-inredningstidningarna har kommit....

I helgen när jag var och handlade gick jag förbi tidningshyllan och där fanns flera julinredningstidningar. Trodde inte de hade kommit än men de kom visst redan i början av november.
Valde LANTLIV, får väl bli en vid varje veckohandling... :)

Har varit på gymet och styrketränat, åkte direkt efter jobbet (det är det bästa så man inte kommer på nån anledning att inte träna.. :)
Gick iväg på hundrundan direkt efter. Nu ska jag skynda mig ner i tvättstugan och slänga i en maskin så jag kan sätta mig och läsa Lantliv (hann bara ögna igenom den i helgen....) och förhoppningsvis hitta lite bra tips!


Gillar de sidorna med mycket vitt. Här kommer det bli en vit jul - inne i alla fall....


Plockade fram 2 tidningar från förra året också kanske kan hitta nåt fint där som jag missade då....


Nu har oxå "Fotbollsgalan" börjat det får man ju inte missa.
Roligt att se vem som får priser och höra vem som håller pinsamma tal... :)


Ha en go måndagkväll mina vänner!




Kram Suss

2 kommentarer:

  1. Mysigt med julen.
    Kram nettan

    SvaraRadera
  2. Snygg blogg Suss, jag är impad!

    Kram Brorsan

    SvaraRadera