lördag 12 maj 2012

Hundutställning hela dagen...

Idag blir det hundutställning (nästan) hela dagen för min del.
Vi samlades redan kl 6,30 på morgonen och jag har hjälpt till med att att sköta veterinärskontrollen bl a. 
Jag har oxå ställt ut Svea. Det gick väl inte så bra men så är det man vet aldrig hur det går... Vi fick ett BIM, hon var alltså bäst av tikarna (men de var bara två :)) men vann inte gruppen. Hon fick i alla fall fin kritik.
Det har varit sååå kallt och regningt tyvärr. 

Men ikväll blir det slapparkväll med goda cashewnötter och nya PLAZA Interiör som jag fick av mannen min igår. Där är det bl a är ett repotage om Helena, som har bloggen "På vår udde" som jag brukar följa, och bilder från deras fina hem. 
Jag fick oxå vackra vita rosor av mannen (enligt önskemål i o f s :))




Nu har jag fått tillbaka värmen och klätt på mig vinterkläder så nu ska jag tillbaka till utställningen!


Ha en härlig lördag!!
Kram Suss

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag läser också hennes blogg, På vår udde, och dom har ett jättefint hem. Hon är jätteduktig själv på allt som har med hem att göra och även att fota så jag förstår att det går bra för henne. Mina rosor fick jag köpa själv denna helg, i och för sig inte ovanligt, då mannen är borta en hel vecka för att han jobbar med brandkåren på annan ort.
    Jag mailade dig precis ett svar om ett armband. Vi hörs, ha en bra lördagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland får man ge männen lite tips!
    Jag läser också Helenas blogg och tycker att det är så kul eftersom hon också är sjuksköterska som lämnat yrket för att fota och fixa!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Bra att ge sin man lite tips, i det fördolda liksom. Fint att det funkar också - med rosorna!

    SvaraRadera
  4. Jag läser sällan Plaza, får kolla lite mer på den..
    Fina rosor!

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Härlig lördag vännen, lycka till på hundutställningen kram Diana

    SvaraRadera
  6. Ja usch nu hoppas vi på lite fint och varmare väder snart. Idag lyser åtminstone solen här:) Visst är Helenas hem vackert, jag följer också hennes blogg som är jättefin tycker jag!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera