fredag 4 maj 2012

Freeedag!

Härliga fredag!
Nu är denna korta arbetsvecka snart till ända.
Jag har eftermiddagen kvar men det går nog fort...


En dagens tunna tunika som jag köpte för ett tag sen.  Nu kan jag använda den när det har blivit varmare :)

Tunika från B-Young och linne från Gina Tricot.
Här blir det en lugn kväll. Promenad förstås, handling och middagsfix sen blir det 
hockeykväll!
Hockey-VM börjar ikväll och Sverige möter Norge, det får man inte missa :)
Jag ska upp riktigt tidigt imon så jag kanske inte kan se hela matchen utan försöka komma i säng och sova....

Vill önska alla en trevlig afton och nu tar vi  snart helg!
Kram Suss

8 kommentarer:

  1. Trevlig helg min kära vän!

    Snygg tunika! Han inte säga de innan idag ;)

    Kram Ulrika <3

    SvaraRadera
  2. Läcker tunika! Ja ikväll hejar vi på Tre kronor!!!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Söt tunika!
    Heja Sverige:).
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt härlig helg
    AC

    SvaraRadera
  5. Hej
    Hitta din blogg bara så där.. jätte fin.
    gillar tunikan.
    Ha en fin kväll/helg
    Eva

    SvaraRadera
  6. Härlig helg väntar! Ser inte hockey-VM, men njuter ändå :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jättefin tunika! Har hockeyn på tv n och surfplattan i knät:) kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Härlig färg på tunikan! Hoppas kvällen blev bra. Jag har jobbat och ska så göra hele helgen, men gick nu hem med feber och ont i hals och nacke så det blir nog inget mer jobba för mig!
    Ha en bra morgondag1
    Kram H

    SvaraRadera