fredag 25 maj 2012

I köket

Har planterat om några blommor igen och flyttat lite i köket så just nu ser det ut så här på vår ö.
Fruktskålen kommer från Nya Ogräset, ljuslyktan från Butik M och krukan ifrån
 Frenillas Bod. Jättemysig butik några mil härifrån som jag måste besöka snart igen...







Nu är härliga fredagen här igen och vi är nyss hemkomna från en heldag med shopping i Jönköping. Jag visar mer från det imon. Problem med min data igen. Grr!
Nu blir det en promenad med doggisarna sen ska krypa upp i soffan och kolla på Let´s Dance lite i efterhand.


Hoppas ni haft en härlig fredag i värmen!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Åh, vad snyggt du har det! Så ordningsamt och stilrent! Mysigt med de gröna växterna. Haha, nu får jag lite panik när jag ser mitt eget kök och inser att vi ska ha gäster i morgon:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så snyggt, så rent och stilfult!
    Har du alltid sådan ordning!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så snyggt ni har! Ser fram emot att se vad du köpt ;)
    Trevlig helg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket underbart kök ni har Suss, love it.Hoppas du får en fin lördag kramar Diana

    SvaraRadera
  5. Jättefint och ljust kök - ser härligt ut!!! Kram Sara

    SvaraRadera