tisdag 29 maj 2012

Tjuvkik

Oj vilken skillnad på temperatur det var idag, sommarvärmen försvann fort!


Igår hittade jag denna fina bilden på den nya textilkollektionen MYRLILJA som lanseras den 1 juni på IKEA.



Lite annorlunda och mysigt påslakan tycker jag. Det får nog bli ett nytt set, det kan man aldrig få för många av.
Gillade oxå dessa kuddar som är från samma serie.

Bilderna är hämtade från livethemma.ikea.se

Ska ner en snabbis till på stan idag. Vi köpte färdigt till studentsonen igår men jag hann aldrig kolla på något själv...

Mycket som snurrar i huvudet just nu med planering inför bal, student och "pluggning" inför eventuell valpuppfödning. Det är mycket som ska bli klart innan vi bestämmer oss helt!

Vad har ni  för er denna tisdag go vänner?
Kram Suss

14 kommentarer:

  1. Gillar verkligen kudden i rosa och turkost där. Ska kolla in den på stora varuhuset senare :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Påslakanet är ju helt klart lite annorlunda, och sådant gillar jag ju. Jag har också mycket som snurrar i huvudet just nu... student, betyg, omdömen mm mm mm :-)

    SvaraRadera
  3. Är det något man vill ha av Ikeas säsongs varor, brukar man få hänga på låset! Fint sortement!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vad fina kuddar! Lycka till med alla förberedelser. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Kudden med noter tänker jag köpa!
    Här har det varit frisörbesök ikväll.

    Valpar? Spännande!

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. Snyggt, både påslakan & kuddar:)

    SvaraRadera
  7. Snygga påslakan! Skillnad det är på kidsen, jag var på avslutning på dagis idag:-)

    SvaraRadera
  8. Vilken suuuuperfin inspiration!! De där påslakanen var ju bara sååå himla fina, måste checkas:)))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Vilka fina kuddar. Undrar om de hittat hit ner till oss eller om de kommer lite senare?
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  10. Älskade kuddarna =)
    Önskar dig en trevlig onsdag!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Åh vilken härlig kollektion, måste dit när kollektionen släpps ;)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej

    Är det ngn som köpt Myrlilja rosor påslakan och eller gardin och inte är nöjd utan vill sälja det vidare? Jag har köpt ett dubbelpåslakan men skulle vilja ha ett enkelt också.

    Mejla mig gärna på
    charlotta@hjortronstigens.se

    Tack på förhand

    SvaraRadera