måndag 14 maj 2012

Svart & Vitt

Hittade detta vackra hem från Värmdö där det mesta går i svart och vitt. Precis som jag vill ha det :)
En dröm att få bo så nära havet!





Nu har en ny mycket kort arbetsvecka börjat, endast 3 arbetsdagar men jag ska jobba extra på lördag så för mig blir det 4 dagar. 

 Dags för kvällspromenaden nu, försöker få till 2 timmars promenad per dag nu när jag inte kan träna något annat. Fortfarande problem med höften p g a mitt diskbråck!! (Ursäkta att jag är gnällig men när man alltid har sprungit, gått på friskis, spelat innebandy m m är det frustrerande att bara promenera....)
MEN det finns sånt som är mycket värre ! 
Jag fortsätter med promenader ett tag till (även om jag får lite ont av det oxå..) så får vi se om jag får gå till chiropraktorn och se om de kan hjälpa mig.
Har fått med mig vännen Ulrika på morgonen några gånger nu och då är det lättare att komma upp innan 5 :)


Skulle behöva plocka maskrosor ikväll men fyyy vad det är tråkigt får nog bli pyssel inne istället.


Ha en början på veckan!
Kram Suss


9 kommentarer:

  1. Svart och vitt är jättefint:-) Sköna bilder! Ooosh... två timmar är rejält du!! Inte dåligt!! Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Aldrig fel me svart å vitt ;)

    Härligt med våra morgonpromenixer vännen ;)

    Kram å Gonatt!!! Ulrika

    SvaraRadera
  3. Fint hem:) Du får gnälla,det gör jag med. Jag har ont jag med...Ja vad ska man göra åt det. Jag har iaf en massör som kommer hem till mig 1 gång i veckan och sen har jag börjat på yoga. Måate ju börja någonstans. Var rädd om dig:)) Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Haha bättre att pyssla än plocka maskrosor :) duktig du är som går 2 timmar!! Fast du har ont, otroligt bra. Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vad du är duktig att gå så mycket fast du har ont! Jag bara latar mig och bara tänker att jag måste träna! Jag är avundssjuk.........
    Fina bilder helt i min smak!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt det såg ut men en sak jag funderar över är var de har sitt vin. Borde kunna bli rätt varmt där uppe under taket och det är väll inte bra för vin?
    Låter klokt att strunta i maskrosorna för då måste man ju böja sig och det kan väll andrig vara bra med ond rygg? Tycker oftast att trädgårdsarbete leder till att man får ont utan att man hade ont innan så varför göra det värre. Kämpa på med promisarna.
    Bra tänkt att "plantera frön" om vilka presenter man vill ha. Jag försökte ju men mannen missade totalt ändå! :-)
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  7. Underbart hem med en lovely utsikt sådär skulle man bo :) Ha en härlig tisdag kram Diana

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken utsikt! Finfint hem!
    Och vad duktig du är som promenerar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Duktig du är som går tjejen:) å två timmar, inte dåligt "heja"
    Jag gillar med vitt och svart! Jätte snyggt!
    stoooor kram från Elle!

    SvaraRadera