söndag 27 maj 2012

Solig Mors Dag

Idag har vi haft en riktig solig och varm Mors Dag!
Eftersom hundarna inte vill gå ut när det är för varmt så gick jag upp hyfsat tidigt och var ute med dem en timme. Så jag avstod från te på sängen men blev istället bjuden på "hotellfrukost" av mina pojkar när jag kom hem.



Fina presenter fick jag oxå.
Detta fina armbandet som är beställt från 
med mina älsklingars namn



och ny god parfym med tillhörande eyeliner och mascara.
Vi har varit på middag hos min mamma och firat henne oxå.
Fick passa på att använda min Nya Converse. Mannen min och jag hade tur i fredags och hittade ett var sitt par till nedsatt pris.



Och även bikinin har kommit på för första gången i år. Jättenöjd med denna som jag köpte på Twilfit. Jag har jättesvårt att hitta bra bikini...

Nu ska jag ut på en ny promenad innan det är dags att ta hand om tvätt, städa lite och fixa kvällsmat. Sen får det bli lite mer läsning ute på altanen i kvällsvärmen.

Ha en skön söndagskvällen och ett Grattis till er alla mammor på vår dag!!
Kram Suss

11 kommentarer:

  1. Låter som en härlig alldeles underbar mors dag.
    Tack för gratulationen =)
    Ha en skön kväll,
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad lyxigt att få en hotelfrukost hemma! Vilka underbara killar! Snygg bikini, ska nog kolla in i den butiken, har ju som sagt också klite bekymmer!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken lyxig dag :) Och härliga bilder kram Diana

    SvaraRadera
  4. Låter som du också haft en riktigt fin morsdag Härligt/åsa

    SvaraRadera
  5. Vad fin Mors dag du haft, mysigt med hotellfrukost. Ha en ny fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag och finfina presenter! Hotellfrukost! Mmmm vad härligt!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vilken lyxig start på en fin dag för bara dig ♥

    Kram ♥CC♥

    SvaraRadera
  8. Grattis på morsdag! Själv fick jag ingen frukost serverad då tonåringen här hemma sover fram till lunch :) Men god middag och eferrätt fungerade lika bra! Jätte fina presenter fick du ju också, skönt att få bli lite bortskämd. Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig mugg med texten "Mamma"!! Passar ju utmärkt en morsdag. Vad glad man blir när man kommer upp och det är fixat så fint! Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vilken mysig morsdag du fick och vilka presenter. Snyggt armband.
    Njut av måndagen!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig frukost och jättefint armband! Kul med personliga presenter så!

    Kram!

    SvaraRadera