onsdag 16 maj 2012

Lite flickigt

Efter jobbet idag åkte jag till en arbetskamrat/hundvän som nyligen fick en liten flicka. Sååå kul att få köpa flickkläder tycker jag så det blev en klänning. För att hon inte ska få allt i rosa så fick det bli en blå :)
Jättemysigt att hålla lilla tjejen och snufsa på henne men småbarnstiden är definitivt förbi för min del, rätt skönt att ha tonårskillar ;)


Nu blir det en promenix med mannen och hundarna innan vi tar slapparkväll!!
Helgen är ju här redan och även om jag ska jobba ett par dagar så känns det jätteskönt. Inte så mycket planer men sysslesättning finns alltid!


Har ni några roliga planer inför långhelgen?
Ha en underbar långhelg!!
Kram Suss

6 kommentarer:

  1. Oh, så söt klänning! Bra val! Rosa får hon nog ändå ;)
    Håller helt med dig ang småbarnstiden! ;) :)
    Ha nu en fin helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Roligt att köpa flickkläder, klänningen är hur söt som helst. Och vilken gosig vovve.
    Här blir det fotbollscup med sonen och mycket trädgårdsfix (hoppas jag). Bra väder önskas!!
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Mysigt med bebisgos, ha en härlig kväll vännen kram Diana

    SvaraRadera
  4. jag hade absolut köpt rosa, tur att du jämna ut färgerna med lite blått!
    Här ska jobbas inatt och helgen!
    Ha det så skönt det du är ledig!
    Tack igen för awarden!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden!!!
    Alla små flickkläder är så söta och inte bara dom som är rosa.
    Ha det gott dom dagar du är ledig.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Tack för besöket och för den supergulliga klänningen till Penny! Vi får försöka hinna med några hundpromenader framöver, känner att det behövs nu när sommaren närmar sig med! Kram Emma

    SvaraRadera